Játékaink

AZ ELSŐ JÁTÉKAIM | ÓVODÁSOK JÁTÉKTÁRA | ÉRZÉKEK | SÁRKÁNY SAMU | CSALÁDI

AZ ELSŐ JÁTÉKAIM

Készségfejlesztő játékok 2 éves kortól. TELJES LISTA »

Domino Színek

Képes dominó. A játékosoknak azonos színű dolgokat kell összepárosítaniuk.

MEMÓ Játékok

A Memó az emlékezetet fejleszti: a kártyapárokon ezúttal játékok vannak.

PUZZLE Állatok

A dobozban 4 puzzle állatokat ábrázol a kölykeikkel. A puzzle-ok 4,6,9,12 elemesek.

MEMINÓ Ellentétek

A kártyákon 12 ellentétpár található: kiskutya-nagykutya, nyár-tél, stb.A játékosok feladat a párok összegyűjtése.

LOTTÓ Ház

A lottójáték témája az otthon, a képeken a gyermekek a mindennapokból ismerős dolgokat látják.

PUZLINÓ Hol a párja?

A dobozban 24 képes puzzle elem található. Mindegyik képnek van párja, a játékosoknak össze kell párosítaniuk a képet.

ÓVODÁSOK JÁTÉKTÁRA

Készségfejlesztő játékok gyermekeknek.

  • Egyszerű, közkedvelt játékok kisgyermekeknek és óvodásoknak.
  • Bevezetik a gyermekeket a játékok titkozatos világába.
  • Nemes versengésre tanítanak, a kisgyermek megtanulhat nyerni és veszíteni.
  • Minden játék más-más készséget helyez előtérbe: fejleszti a kézügyességet, számolni tanít, bemutatja a betűket, megismerheti az állatok nevét.

Óvodások játéktára Dominó

Óvodások játéktára Tarkabarka fűzőcske

Óvodások játéktára Kisegér nagyegér

Kicsoda? Micsoda? (új kiadás)

Granna Szörnyszekrény

ÉRZÉKEK SOROZAT

Szivárvány - Játék a színekkel

A kicsik játék közben megismerkedhetnek a színek világával, a nagyobbak memóriájukat és koncentrációs képességüket fejleszthetik. A szivárvány társasjáték 3 különböző korosztálynak szóló játékvariációt rejt magában, így a gyerkőcök sokáig játszhatnak vele, a nagyobb tesóknak is izgalmas.

Bim-bam - Játék a hangokkal (CD-melléklettel)

Zenés memóriajáték hangokkal és képekkel óvodásoknak. A gyermekek a hangok felismerését gyakorolják, három különböző játéklehetőséggel.

SÁKÁNY SAMU JÁTÉKAI

Lapocskázó

A játékosoknak színes lapocskákból kell ábrákat kirakniuk, követhetik a megadott mintákat, de saját kompozíciókat is létrehozhatnak.

Sárkány Samu fejtörői

A gyermekek Körner Gábor által versbe szedett találós kérdéseket találnak a dobozban lévő kártáykon. A hátoldalukon lévő színes képek ábrázolják a megfejtésüket. A helyes megoldásért a gyermekek zsetont kapnak.

CSALÁDI TÁRSASJÁTÉKOK

Szörnyszekrény

Kooperációs játék a legfiatalabb szörnyűzőknek. A játékosok közösen igyekeznek az ágy alól előbújó szörnyeket elkergetni. Kiváló szórakozás az egész családnak. A játékosok korához igazodó különböző nehézségű játékvariációkkal.

Rákfogó

Déltengeri verőfény, pálmalevelek suhogása, a parti föveny szinte éget. Az azúrkék vízen tarka vitorlák dagadnak, trópusi rákhalászok szelik a habokat, a hajók legénysége egymással verseng. Az nyer, aki eltalálja, milyen színű ráktelepek lesznek a legértékesebbek.A játékosok a táblán színes rákzsetonokból kisebb-nagyobb ráktelepeket raknak ki, a ráktelep értéke a rajta lévő rákok számától függ.

M/S BATORY

A legendás lengyel óceánjáró, az M/S BATORY fedélzetére invitál a GRANNA új társasjátéka. A gdyniai tengeri kikötőtől New Yorkig tartó hajóút során a legnépszerűbb krimik lapjaira kívánkozó jelenetek zajlanak. Elrabolták Pawlicka grófnő felbecsülhetetlen értékű ékszereit, és az utasok vagy a legénység tagjai közt lapul a tettes. A játékosok lesznek a detektívek, az a feladatuk, hogy minél hamarabb megtalálják a tolvajt, kérdéseket tesznek fel, és a válaszok alapján sorban zárják ki a gyanúsítottakat. Az 1930-as évek hangulatát idéző izgalmas játék mellett is számos érdekességet olvashatunk a történészek bevonásával készült szabálykönyvben, az építéstől és a játék által megidézett tengerentúli luxus utak történetétől kezdve, az izgalmas háborús küldetéseken át, egészen a hidegháborús időszak megváltozott utazási körülményeiig és a hajó szocialista szállodává alakításáig. Az óceánjáró névadója a magyar főúri családból származó Báthory István (1533–1586), aki Erdély fejedelmeként nyerte el a lengyel koronát, és a lengyel hagyományban a legjobb uralkodók közt szerepel.

SPAGHETTI

A spagetti nagyon finom olasz tésztaétel, de megenni nem kis feladat. A tészta hosszú szálai nem adják könnyen magukat, ide-oda csúszkálnak és tekeregnek. Csak a legügyesebbek nem pacáznak mindent össze, számukra a spagettievés tiszta művészet. Szeretnél közelebb kerülni az olasz konyha eme remekéhez és jót játszani a barátokkal vagy a családi asztalnál?

Formafogó

A Formafogó kártyajátékban a reflexeké a főszerep, villámgyorsan kell lecsapni a megfelelő kártyára.
Az egyik játékos képes kártyákat fog előhúzni a kártyadobozból. A kártyák állatokat, épületeket, edényeket és más érdekes dolgokat ábrázolnak. Valamennyi kép különböző színű és méretű formákból áll össze. Ha előbukkan a képes kártya a dobozból, nincs vesztegetni való időd!

ORSZÁG VÁROS

Az ORSZÁG-VÁROS-BETŰ-TÉMA a klasszikus játék legújabb, frenetikus partijáték változata, ahol a kreativitásé, a gyorsaságé és az ötletességé a főszerep. A játékosok két csapatot alkotnak. Minél gyorsabban minél több, a témához illő szót kell találniuk, amely tartalmazza a megadott betűt. A játékosoknak mindössze 15 másodpercük van, hogy a lehető legtöbb szót összegyűjtsék, a szavaknak tartalmazniuk kell a témához tartozó betűt, amely nem okvetlenül kezdőbetű, mindig a megadott helyen szerepelhet csak a szóban. Ha a homokóra lepereg, már a következő csapaton a sor! Ugye ez így nem is olyan egyszerű? Viszont nagyon izgalmas...

SHERLOCK

Sherlock Holmes, John Watson, James Moriarty, Irene Adler. Az ismert hősökre a gyanú árnyéka vetül - egyikük bűnöző. Melyikőtök oldja meg a rejtvényt, és nevezi meg a törvénytisztelő állampolgárok közt megbújó gonosztevőt?

UFO FARMER

A népszerű SZUPERFARMER űrbéli folytatásaként jött létre az UFÓ FARMER, amelyet már a 6 évesek is játszhatnak. Ezúttal nem szaporítani kell az állatokat, hanem elrabolni. A játékosok földönkívüliek, akik azért érkeztek a Földre, hogy ismeretlen állatfajokat kutassanak fel. Rátalálnak a Szuperfarmer farmjára. Az a küldetésük, hogy minél több állatot szerezzenek meg, űrhajóikkal repülnek rá a kiszemelt prédára, de ehhez figyelemmel kell kísérniük, és ki kell védeniük, be kell venniük a többiek lépéseit, szem előtt tartva a szabályokat, mert nem minden állat kerülhet fel az űrbázisra!

CV MINI

A CV POCKET segítségével egy-egy fiktív személy bőrébe bújva építik fel CV-jüket, rakják ki az életpálya állomásait a játékosok. Negyedóra alatt fantasztikus életpályát építhetnek fel, munkát, hobbit és ismerősöket választhatnak, nehéz, életre szóló döntéseket hozva győzhetik le az ellenfeleiket. Az összegyűjtött kártyákon szereplő életút jelekért (pénz, tudás, kapcsolatok, szerencse és pech) szereznek pontokat, Piotr Socha nagyszerű kártyafigurái segítségével kipróbálhatnak egy vonzó, másik életet.

Hamupipőke

Mesebeli társasjáték kicsiknek, a klasszikus Hamupipőke mese elemeivel. Gyönyörű képi világ egy kooperatív játékban amit akár egyedül is játszhatsz! Találd meg az összes kelléket ami szükséges a bálra még mielőtt éjfélt üt az óra. Gyűjtsd össze az egereket, a cipellőket vagy akár a tököt és a hintót hogy eljuthass a bálba és részese legyél ennek a varázslatos mesének. Tornáztasd a memóriád vagy használd fel a kűlönleges kártyalapok adottságait hogy az idő lejárta előtt összegyűjtsd a párokat.

Télirevaló

Szórakoztató kártyajáték kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Gyűjts össze öt egyforma termést hogy megnyerd a játékot! Játszd ki a különböző képességekkel bíró rágcsálókat: a cuki hörcsögöt, a ravasz mosómedvét, az élelmes mókust, esetleg a rafinált hódot vagy a kedves kis mormotát. Kompakt kártyajáték, akár nyaralások és utazások alkalmához is. Mindezt gyönyörű illusztrációkkal és meseszerű képekkel.

Szuper Farmer kártyajáték

Az igen közkedvelt Szuper Farmer kártyajáték verzióját azoknak ajánljuk akik már imádják a Szuperfarmer világát és azoknak is akik még nem. Ez a gyors kártyajáték tartalmazza a már megszokott szuperfarmer elemeket, a mesés állatokat, a kutyákat és a ragadozókat is. A játék során ajándékoznunk kell 1-1 állatot a másik farmer számára is, így amellett hogy barátságos marad a légkör a játék során, az állatokkal való gazdálkodást is megtapasztalhatjuk, miközben a játék a vidéki farmok világába kalauzol minket. Rengeteg interakció és izgalom vár ebben a gyors kártyajátékban!

Szuper Farmer

A játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! Pedig a játék nagyon régi, a II. világháború idején keletkezett. Kalandos történetét megtalálhatod a dobozban.

Szuper Farmer Mini utazóknak

A sikerjáték új kiadása, utazáshoz ideális kis méretben, Piotr Socha csodálatos illusztrációival. Szaporítsd állataidat, hogy te lehess a szuperfarmer.

Szuper Farmer Midi

Farmer vagy állatokat tartasz. Nagy öröm, hogy egyre több a jószágod, de vigyázz, a környéken róka és farkas garázdálkodik, lecsaphatnak a te állataidra is. Most már a játék kis és közepes méretű változatát ajánljuk, amelyek képi világa a szuper Farmer folytatásaként létrejött Ranch illusztrációit idézi.

Szuper Farmer Extra

A Szuper Farmer megalkotója a kiváló lengyel matematikus, Karol Borsuk volt, ezért a játék szabályai matematikai törvényszerűségekre épülnek. Ez a maga nemében páratlan játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! Pedig a játék nagyon régi, a II. világháború idején keletkezett. Kalandos történetét megtalálhatod a dobozban.

Ranch

Földet vásárolsz, állatokat tartasz, gyarapítod a gazdaságot, növeled a hasznot. A Szuper Farmer megalkotója a kiváló lengyel matematikus, Karol Borsuk volt, ezért a játék szabályai matematikai törvényszerűségekre épülnek. Ez a maga nemében páratlan játék gazdálkodni tanít, amihez előrelátásra, számolásra, tervezésre és a kockázatok felmérésre lesz szükséged. Ezeket a mai világban nagyon fontos készségeket a Szuper Farmerrel játszva gyakorolhatod! A RANCH a Szuper Farmer folytatása. A RANCH gyakorlott játékosok számára több izgalmat, több döntési lehetőséget kínál.

Gombászás az elvarázsolt erdőben

A játékot az kezdi, aki legutóbb evett gombát. A játékosok az óramutató járásának megfelelo irányban követik egymást. Egymás után dobnak a kockával, majd annyi mezot lépnek elore, ahányat dobtak. Ha gombát találnak a mezőn, ahova a bábujukkal eljutottak, a kosarukba teszik. Ha állatzsetonos mezore érkeznek, akkor különböző feladatokat kell végrehajtaniuk.

Farkasok és bárányok

Gyűjts össze minnél nagyobb nyájat! Építs karámot, hogy megvédhesd a bárányaidat az éhes farkastól! Ha körbekerítettedd őket, nyertél! A játék maga 1999-ben született és azóta számos országot meghódított, még a legigényesebb játkosokat is lázba hozza, képes lenyűgözni.

Az én erdőm

A térlátást fejlesztő játék óvodásoknak és kisiskolásoknak. A gyerekeknek saját erdőt kell felnevelniük, fenyőkkel, madarakkal. Kockadobással szerzik meg a fák elemeit, az nyer akinek elsőként lesz öt teljes fája.

Monster Park

Isten hozott a Monster Parkban! Még sosem láttatok ilyen elbűvölő szörnyeket! Nézzétek, ott repül egyikük a magasban! Nicsak, a mezőn is álldogál kettő! Még a tó mélye is rejt egy szörnyet! Ilyen Monster Parkot sehol máshol nem láthattok! Jól hallom, saját Monster Parkot akartok létrehozni? Nahát, ilyet! Rajta, próbálkozzatok bátran! A művemet úgysem tudjátok túlszárnyalni!

CV

Izgalmas társasjáték szellemes kártyákkal és különleges dobókockákkal. Hozz fontos döntéseket, építsd fel a történetedet lépésről lépésre, alakítsd szakmai előmeneteledet, társas kapcsolataidat, töltsd érdekesen a szabadidődet és válaszd meg jól az életcéljaidat. Piotr Socha nagyszerű illusztrációi segítségével belebújhatsz valaki más bőrébe és kipróbálhatsz egy vonzó, másik életet.

CVlizációk

A CVlizációk 2016-ban elnyerte az Egyesült Királyságban megrendezett egyik legrangosab társasjátékvásár, az UK Games Expo által adományozott „az év legjobb családi társasjátéka” címet. Humoros időutazás során vonulnak fel az emberiség történetének legfontosabb vívmányai. A játékosok veérként, uralkodóként próbálhatják ki magukat: a játék során a felhalmozott javakat új technológiára, találmányokra, épületekre, szerszámokra váltják. Így értékes boldogságpontokra tesznek szert. Minden egyes kártyát Piotr Socha szellemes rajzai illusztálnak.